Fullspäckat!!!!

Tänk att ibland så är det precis fullspäckat i sitt vardagliga schema. Som idag tex. jobbade först + personalmöte åkte från jobbet 16.45 kom hem,duschade stressade sen ner på första föräldramötet för 4:an som började 18.30. Skulle egentligen inte gått för Tomas skulle jobba ikväll och jag hade inte fixat barnvakt så då tänkte jag att jag fick nog hoppa den här gången men det löste sig,Filip var med Tomas.

Hmm,vad har hänt mer sen sist???
Joo 2 saker faktiskt..


sprängningen har kommit igång nu,ska försöka åka till berget imorgon och ta några kort.
Ska även ta kort här utanför där dom håller på att gräva,det händer grejor varje dag.



Det har varit ute massa tjänster ute nu på jobbet, bla 2 fasta 75% och 3-4 vikariat på 75 %.
Nu är det äntligen färdigt, det blev väl inte riktigt som jag hade hoppats menmen får väl hoppats att det är min tur nästa gång. Målet var att få en fast 75%  tjänst,men fick bara ett vikariat (1-1 1/2 år).
Men det känns skönt ändå, har ju en fast 65% tjänst som jag har haft i 2 år nu,jagat mertid och fått x-tid så jag har väl varit uppe i 71-73 % då och då. Så det blir skönt att få en fast rad med 75%.


Näe nu ska jag ta en kopp thé och sen ska jag gå och sussa jobbar 7.30-13.30 imorgon sen hämta Filip och åka in till stan och göra lite ärenden innan det är dags för fotbollsträning för pojkarna.


Ha det gött *kramkram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0