Planering...

Nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen...




Härligt väder ute idag,blåse lite men det får man väl bjuda på bara solen visar sig..

Sitter här och försöker komma på vad jag ska bjuda på imorgon kväll när det är avbytarmöte här.. Hmmm...???? ...... Tänker tänker och tänker..????... Vi får se vad det blir.

Igår var jag & Tomas på böllop(det är inte ofta)i Habo..En kille som Tomas gått ihop med sen lekis,även gått lantbrukslinjen ihop så dom har många kära kompisminnen.Brukar oxå försöka träffas några ggr om året när vi får tid. Det var supertrevligt pratade med gamla vänner och nya vänner alltid trevligt och brudparet var såå vackra & fina ihop..

Ikväll ska vi in till min bror P. Han äldsta dotter fyller 13 år så det är kalas.

Näe jag får väl sätta fart och fixa lite blommor och greja lite hemma innan vi åker

Ha det gött
kramiz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0