Tankar bland många saker..

Jaha, gott folk då var årets melodifestival över för denna gång och den ständiga frågan som alltid ställs efter:
VAR DET RÄTT LÅT SOM VANN?? Jaja, det återstår och se om världen tycker samma..

Mina favoriter var framförallt Timoteij och sen även Ola.

En annan tanke går till min pappa som idag fyller år




Synd att vi inte komma,eftersom jag inte känner mig 100 % riktigt kry idag heller..
Men satsar på jobb imorgon,jobbar till 13 sen har jag ledningsmöte efter till 16.

Nu ska jag fixa lite kvällskäk och se vad busungarna har för sig..


Tack även till Sofie som fixat till min bloggsida♥

Ha det allihop
kramiz bonnafrun♣





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0