Snart påsk..

Oj oj vad tiden går fort,det var inte längesen det var sportlov och nu är det påsklov...
Ledig idag har börjat påskstäda,har bestämt mig detta år att inte plocka fram så mycket påskgrejor.

Släppte dammtrasan efter maten,hämtade mor och var och köpte lite blommor bla. penséer och påskliljor.
Sen fick mamma testa och göra nåt som hon aldrig gjort:
Färga och slinga mitt hår, och läser du detta mamma så gjorde du ett jättebra jobb. Tack mamsen♥

Näe nu är det bäst att sova några timmar så jag kan städa vidare och se om jag hinner att plantera lite ute imorgon innan jag lämnar barnen på dagis/fritids vid middan för att sen fortsätta till jobbet..

Kram på er
natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0