LUCIA!!!

Idag är det Lucia-dagen..



På morgonen idag gick vi några mammor i föräldraföreningen luciatåg runt i alla klasser på skolan och sjöng för barnen och lärarna. Det var nog uppskattat tror jag. Mina grabbar blev väldigt förvånade iallafall när morsan klev in som tomte i klassrummet och sjöng. Hahaha va kul vi hade det..
Tyvärr(inte) togs det inte några kort på oss,men när Filip och hans klass hade luciatåg för oss föräldrar för nån vecka sen tog jag kort på den fina stjärngossen.



Nu äntligen till lite byggsnack

Först måste jag säga att dom kämpar på bra där ute i snön och kylan grabbarna..
Dom har nu idag gjutit det sista till kantbalken där takstolarna ska sitta.
Idag har även takstolarna kommit,så nu i veckan om allt flyter på ska dom första takstolarna resas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0