Nu ska det snart bli gött att lägga sig..

Nu precis la sig Filip för natten,ska till dagis imorgon 6.30-14.00, skulle jobbat kväll men tog en dagtur istället.
Idag har vi varit hemma förutom på em. när vi cyklade bort till svärmor,klippte gräset och fikade. Sen kom Madeleine,Edvin och Arvid så Filip hängde med dom hem och lekte en stund så hämtade jag honom innan kvällsmaten.
Har spelat monopol med barnen nyss förlorade stort menmen.
Nu sitter dom och spelar bondespelet..
Dom ska nu för andra natten i rad sova i tält brrr... Gött och ligga i sin egen säng säger jag bara..

Ni alla som har sett min bil så har det ju varit ett stort hål fram på bilen..
MEN inte längre.. Nu har jag en ny grill..

Gonatt med er!!!

Kramiz♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0