Städardag m.m...

Idag är en ledig dag från jobbet,men fullt upp här hemma..
STÄDARDAG.. TVÄTTDAG.. och lite annat.. Ska jobba i helgen så det är bäst att snygga till innan lite för i helgen finns ingen tid. Jobbar en riktig långhelg: Lör delad tur och då åker jag inget hem mellan turerna,sön 7-16 & mån 7-16..

Idag har ÄNTLIGEN trösket kommit igång här,det strulade igår och tröskan stod still hela dan pga att drivaxeln gick sönder men idag är det lagat.Stackars Tomas det var ingen rolig dag för honom men nu hoppas jag att det rullar på för fullt.. 
Nu när han är i ladugårn så får han hjälp av 2 av sina bröder,den ene tröskar och den andra kör kärror,det är bra så står det inte still.


Ska hämta Simon hos kompis sen vid runt 17-tiden,för då ska vi åka bort till fotbollen. Herrlaget ska spela ikväll och jag + en annan mamma ska stå i kiosken..
Så nu är det bäst att jag rappar på med dammtrasan en stund till..

Ha en fortsatt mysig Fredag allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0