Vart tar tiden vägen,och undra om man kan få mer tid nu än den man har???

Ojoj,det var några dagar sedan jag bloggade men herregud vart tar tiden vägen?? Har man inte jobbat så har det varit utvecklingssamtal iskolan,bonnamöte eller något annat.

Som idag är jag äntligen hemma efter att jag,Tomas och Filip åkte in till stan på fm (Skövde) och köpte lite nya kläder till pojkarna och mig inför Carros konfirmation på Lördag. Och även present till henne,sen var vi inne på Maxi och handlade och käkade även mat i resturangen på Elins Esplanad innan vi drog hem. den resturangen kan jag varmt rekommendera. Mums mums...

När vi kom hem jaa det var typ en timme sen.. Började plocka in lite varor,så kommer djurtransport och ska hämta en tjurkalv,hmm jaa inte vilken tjurkalv som helst faktiskt han ska till Falkenberg nu och kontrolleras m.m och går allt som planerna framöver så blir han en avelstjur och det är banne mig inte dåligt det. Det är nog en av dom häftigaste grejorna en bonde kan tänka sig.
Ja iallafall då var jag ju tvungen av min man att gå ut och ta kort på denna lilla tjur innan han lämnade gården för gott.






Ha sen efter det var färdigt gick jag in och ringde jobbet och terrade dom 2 GÅNGER för jag har några dagar som jag ÄR tvungen att vara ledig på och undrade om dom kunde fixa det,och det var inga problem. Gött mos..

Såå nu äntligen har jag fått in resterade varor,plockat ur o i diskmaskinen och kaffet är på G pust...
Och nu ska jag bara njuta av att vara hemma...

Ha det gött

Kramiz♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0