Sommar sommar sommar...

Jaa vad ska man säga,vilket härligt väder vi nu kan vi iallafall inte klaga.
Joo lite kanske,igår var jag och Filip i Mariestad på klassfotbollen och hejade på Simons klass.
Det var superkul,mycket folk och spännande matcher att heja på.
Simons klass spelade 4 matcher. Vann 1, förlorade 1, spelade oavgjort 2 stycken. Det som var jobbigt emellanåt var det att spelplanen låg mitt i solskenet HELA tiden. Idag ser man ut som en kräfta haha     .

Idag är det Mors Dag,GRATTIS ALLA MAMMOR..
Jag och barnen var på middag hos svärmor och firade henne med Tomas syskon..
Tomas kunde tyvärr inte följa med,håller på att köra ensilage. Tomas ena bror Urban med sambo Camilla och lille Noah var där på fm. för Noah har ögoninfektion så dom ville inte riskera att smitta ner alla småkusiner.

Nu sitter jag hemma hos min lilla mor och har precis njutit av kaffe och jordgubbstårta,och alldeles strax ska vi åka till Skövde till min bror och fira en av hans töser Elin som idag fyller 9 år.

Ha det nu så bra idag...

En liten dikt till min mamma:

Mor lilla mor vem är väl som du,
ingen i hela världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0