Snyft...

Idag har varit en mycket trevlig dag,var hemma hos min arb.kamrat,och sen var vi inne i Lidköpings centrum.
Vi gick på resturang och mumsade mycket gott när vi beställde dagens buffé.Filip åt strips och chicken nuggets. Sen besökte vi 3 blomsteraffärer,var och fikade,var inne på BR och Filip köpte en BEN 10-gummibåt
 .

Sen var vi kvar en stund hemma och tog det lite lugnt och drog hem vid 18.30-tiden.
När vi kom hem var Filip med Tomas ute i plansilon och hjälpte till att sätta plast på väggarna på silon. Jag drog bort till Chrille för att hämta Simon.
När vi kom hem så ringde jag upp uppfödaren till Simba för jag såg att hon hade ringt,men jag förstod redan innan dom svarade varför dom hade ringt.
Deras bernersennen hund Cajsa var inte med valpar.


Jaha,så nu står vi på ruta ett igen. Vi vet inte vad vi ska göra,Cajsa blir väl betäckt igen nångång i december igen annars får vi titta efter en annan bernersennen klubb.

Kramiz bonnafrun♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0