Känner mig lite trött faktiskt..

Gokväll!!

Jag satt just nu och funderade på vart denna dag har tagit vägen?? Men trött är jag..
Förmiddagen var vi hemma spelade lite kort,jag och Carro. Sen innan middan fräschade jag upp Volvon lite för efter maten åka till verkstan till Tomas bror och lämna in den på lagning. Hmm...
Precis när jag var klar med städningen så kom åskvädret och haha det lilla regnet VI fick, 1mm.
Efter middan drog jag och barnen till Skövde, Maxi för att handla och kolla efter lite kläder o skor till Carro.

Herregud det tar ju för sjutton hela em att gå på Maxi. Kl. 17.30 var vi hemma igen.
Fick då chocken när jag hörde om regnovädret som Skara hade fått,och vad som hade hänt med taket på JULA.
Runt 40- 80mm (hört olika) haha jösses,och här satt man här hemma och njöt på altan medans vi käkade lite lätt lunch och tittade på det härliga regnet som kom. Ja jösses..

Taket rasade in på Jula. Foto: Albin Lundh/SR Skaraborg    Många platser i Skara översvämmades, bland annat korsningen E20 - 49:an. Foto: Christopher Johansson/SR Skaraborg
Lånade bilder från SR Skaraborg

Ikväll efter maten åkte jag,Simon och en kompis till Simon med Tomas till ett gärde som vi har nu fått på arrendat och som just nu ligger i träda. Där mätte vi ut traktorspår som hjälp till han som ska hjälpa oss med att spruta ner detta gärde så vi kan börja bruka på det vet hur han ska köra. 

Se hela bilden


Näe, godnatt med er.

Kramkram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0