Har en lugn stund..

Satte upp mina nya köksgardiner nu på em. som jag köpte i Skövde när jag var där med mamma för ett par veckor sedan och dom är jättefina.
Har tagit en kort skogspromenad med Carro före em.kaffet och nu sitter jag här..

Gött att det har kommit lite regn idag men jag vill inte ha regn hela veckan som det är sagt.
Var och hämtade Filip innan middan idag, han sov över hos sina kusiner(Edvin och Arvid) från igår kväll. Vi var där en sväng och fikade.

Simon har fått fiskesjukan han är och fiskar hela dagarna vid åna. Kul för honom..Igår kom han hem med en liten liten gädda och det riktigt lös om honom när han visade upp den. Han har fått aborrar och mört men aldrig nån gädda.

Tomas har tvättat plansilon och servar slåtterkrossen för att vara redo för gräskörning nr.2

Kramkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0