Stunden är snart inne :)))

Dammsugit lite(det blir ju lite hår i hörnen när man har en go berner sennen i familjen), tvättmaskinen går för fullt m.m.. Joo en får passa på lite när man är ledig. Har även ringt & bokat klipp-och färgning hos frissan guud va härligt.

Joo snart så kommer svägerskan Madde & hämtar mig( möter upp en till inne i stan) så ska vi ha lite egentid & YOGA..
Det blir 2/4 gången för mig,första gången var hur goo som helst fram till vi kom ut till bilarna. Då blev jag jättekonstig,yr, mådde illa,ont i nacke och väldig känsloladdad tårarna bara kom.. Herregud jag tänkte vad är det som händer men så är det sa dom andra man släpper ju alla hämningar i hela kroppen, jaa har ni aldrig varit så ska ni minsann testa på det nån gång då vet ni vad jag snackar om.

Nu ska jag skjutsa grabbarna till Tomas som är ute & plöjer så får dom va med honom en stund..

Ha det gött



**kramiz**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0