Snart TV-dags...

Snart är kl.19.30 & det är dags föööör



jag är helt tokig i matlagningsprogram det är bla det bästa jag vet..
Så snart ska jag bänka mig i fåtöljen och kolla..


Ikväll är jag & Filip själva jaa just för stunden iallafall. Simon kommer om ca 45 min är just nu på innebandyträning. Tomas är på möte ikväll.

Har idag jobbat & imorgon är jag ledig gött. Jobbar sen Fre.kväll & Lö.dag sen på kväll ska vi till Tomas storebror på lite höstmys med dom andra syskonen och barn. Han bjuder på 3-rätters, gott att dricka & vi har supertrevligt.. Skulle även fixa hem en badtunna,får se hur många som hoppar i.

Ska försöka städa av lite här hemma imorgon.

Näe ska ut & rasta vovven innan det är dags för slappning vid tv:n

Ha det gött

** kramiz **






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0