Nu tar även jag oktoberlov..

Nu så har jag jobbat färdigt för denna vecka & tar nu lov ihop med barnen ..
Har inplanerat några grejor som vi ska göra men även bara vara hemma och greja lite och även slappa såklart.

Just nu har Filip en kusin här, sen vid 17.30 ska j hämta en kusin till och skjutsa dom till en bygdegård här utanför byn. Där visas Kung Fu Panda & lite snacks för 20 kr,alla barn är välkomna. En kul grej för barnen på lovet.
I måndags var jag & svägerskan på Stellas lekland i Skövde med barnen det är oxå riktigt bra ställe för barnen att busa av sig i några timmar.

Imorgon ska jag & Filip hämta min mor & far (mormor o morfar) och åka till Falbygdens Ost i Falköping för lite julmys..



Simon tycker det är såå gött med lov då kan han ju vara med och jobba i ladugårn från morgon till kväll utan att varken tänka på klockan eller läxor.. Han är såå redig vår lille dräng ...

Vad gör ni för skoj på lovet då??

Ha det bra ** kramiz **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0