Sista dagarna :( :)

Nu är det bara att njuta som sjutton dom här sista sem.dagarna,börjar jobba nästa vecka. Känns både och,skulle vara gött med några veckor till men det ska bli kul oxå att se arb.polarna och dom gamla igen såklart.

Idag är det skördardag igen,har precis lagt in en sats med gurkor ,ska koka en till fast en annan inläggning. Sen om det håller upp efter middan ska jag nog gå ut och plocka röda vinbär eller klarbär.

Veckan har gått så fort sen jag varit inne här sen sist.
Simon är på husvagnssemester med en av sina farbröder R. och hans dotter C. som är lika gammal som Simon. Dom är i Helsingborg åkte i Måndags och kommer hem på Måndag. Dom första dagarna var lite jobbigt för honom han fick en otroligt hemlängtan så det var nära att vi fick åka och hämta honom men nu har det gått över.
Dom har gjort mycket roligt bla. igår var dom ute med en fiskebåt och Simon fick upp en torsk i det sista draget roligt för honom.
Idag skulle dom ta båten över till Danmark,får höra från honom ikväll hur det varit. Imorgon ska dom på fotboll: Helsingorg- Malmö.

Näe nu är det dags för nästa gurkomgång men till sist vill jag bara oxå säga:


 

till vår Caroline som idag fyller 17 år idag.
Från oss: Mig,pappa,Simon & Filip..

**kramkram***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0