Fönstertvättardag :) :(

Ååå fick ett ryck idag efter fm fikat när alla hade åkt hem efter att vi släppt ut sinkorna på bete att nu ska dom där förb... fönsterna få sig en omgång (har innefönsterna kvar men ska ta dom efter detta inlägg) . Herregud va mycket flugskit och annat det var på dom men men så är det ju oxå när man bor på en bonnagård..

I går var jag & Filip i Lidköping en heldag med 2 av mina goaste arb.kamrater Alma och Kicki och Almas ca 8 månaders pojk Oliver.
Vi åt på thairesturang, shoppade, åt mjukglass på torget,shoppade, shoppade och shoppade (hmm det var väl kanske mest jag som shoppade), var i stadsparken där dom hade en såå otroligt fin lekpark för allmänheten...vilken underbar stad.. Jag inhandlade bla en hängmatta (har tyvärr inte hunnit sätta upp den än), ljusfat+stenar+dekoration, nya sänglakan m.m. Filip köpte lego star wars (såklart) för lite av hans födelsedagspengar & en kub (Filip vill nog bli som den killen som vann Talang detta år..)

 

Näe nu ska jag tvätta några mer fönster innan fikat och sen åka och hämta Filip som är hos kusiner och leker..

Ha en fortsatt underbar dag allihop ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0