Ledig dag...

Idag har jag varit ledig härligt.. Börjat så smått att adventstäda och satt upp ljusstakar eftersom jag jobbar helgen.
Skulle jobba kväll imorgon men hade chansen att få jobba dag så då tog jag den.  


Imorgon kväll ska jag riktigt njuta då blir det en ensamkväll hemma med lite gott och en skräckfilm tror jag. Då ska grabbarna på ishockey, Mariestad BoIS HC vs. Skåre BK..

Tomas kom in precis har varit ute och plogat snö, och Simon kommer snart hem från fotbollsträning men så här på vintern så gör dom lite annat sköj så idag tror jag att dom har spelat basket.


Jag vet att jag varit dålig med att lägga in kort på bygget,men det händer inga stora förändringar där ute just nu. Grabbarna kämpar på i snövädret men jag lovar att det kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0