Flygande Fredag....

Vart har denna Fredag egentligen tagit vägen??

Fm. åkte jag och Filip bort till svärmor och fikade lite och umgicks.
Filip stannade kvar medans jag åkte hem och käkade lite med gubben min.
Sen drog jag bort till Stöpen och handlade lite till mig och svärmor,efter drog jag och hämtade Simon som tältat hos polaren Chrille.

Sen var det dags och åka till svärmor och lämna hennes varor och ta en em.kaffe.
När vi sen kom hem jag och barnen fick vi ett ryck och började rensa i Filips rum,har tänkt att innan semestern är slut ska han få målat,tapetserat och nytt golv.

Imorgon ska jag & ungarna åka till stan och inhandla ett nytt tält.

Nu ikväll har vi göttat oss med pizza,sen tog jag och Simon en promenad med Atlas..
Nu är det slappning vid tv:n som gäller..

Kramkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0