Vad blir det för mat???

Inte med Per Morberg den här gången utan med mig..(haha)

Sitter och kollar recept och ska hitta nåt som jag kan bjuda på när vi har avbytarmöte på Måndag.
Klart man har massa recept som man kan bjuda på men jag tycker det är så kul om jag hittar nåt som jag inte gjort förut.
Ååå det finns såå mycket..

Annars ska jag snart förbereda kvällens måltid snart.
Ska lägga fläskytterfiléskivor i marinad och sen steka på skivorna.Till detta serveras klyftpotatis blandat med lite grönsaker i ugnen med en kall sås till gjord av cremé fraiche,vitlök,sweet chilisås, (lite salt och peppar) och sallad.

Ska hämta Filip+kusin som är på kompiskalas oxå så det är nog bäst att sätta fart.

Kramkram**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0