Äntligen..

Nu på fm. var så gött för då var det dags att besöka frissan...


  

Jag är en sån person som inte går och klipper mig var 6:e-8:e vecka utan jag ringer när jag börjar få panik..


 
kunde inte föra över kort men det blev kortklippt i bak och ungefär samma längd i fram som förut.

Dagsschemat idag är att fixa med gurkskörden som plockades igår,tvätthögen måste ta tag i.
Simon är borta hos Chrille sovit där sen igår, får se när dom dyker upp.
Ikväll är det fotbollsträning för grabbarna.

Näe nu är det snart matdags, väntar på byggmötet är färdigt i köket bara..

Vad gör ni för roligt idag??
 

Kommentarer
Postat av: caroline bengtsson

jag har kollat massa djur, OCH GRÄFT I TRÄDGÅRDEN PÅ SKOLAN, ussh va de va trist:)

2010-08-19 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0