Freedagsmyys...

Det är vad jag och min familj har just nu,har hämtat Carro i em. Köpte med pizza hem som vi åt för en stund sedan. Gött ibland att slippa komma hem och ställa sig och laga mat när man kört så länge.

Nu tar vi det bara lugnt haha kanske inte riktigt tillsammans, Carro och Filip sitter på kontoret och spelar Sims 3. Tomas och Simon sitter här vid tv och ska spela ett fotbollsspel på playstation och jag sitter och softar vid datorn.

Har varit ledig idag men imorgon börjar jobbarhelgen,Lö=13.30-21.30 Sön=7.30-13.30
Söndag har Simon sista fotbollsmatcherna för i år och dom missar jag,lite tråkigt faktiskt. HAHA jag har väl bivit en sån där mamma som står i ur och skur och står vid fotbollskanten och hejar. Men jag tycker det är kul...

Ha en fortsatt trevlig Fredagkväll

kramiz...

PS. Jag håller fortfarande på och kämpar med att få dit en annan profilbild men har fortfarande INTE lyckas..DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0