Jag ska försöka att skärpa mig...

Gokväll...

Jag måste skärpa mig och försöka skriva ett par rader varje dag.
Idag har jag jobbat,efter stack jag och köpte blommor som vi ska ha med imorgon.
Sen stack jag hem och hämtade Filip på dagis och åkte och hämtade Simon som var på kalas hos en kompis som går i trean. Efter stack vi till Skogsbo för att möta upp 3 föräldrar till inom fotbollen,som också hade på schemat idag att städa alla omklädningsrum,men det var så fint överallt,sopade av lite bara så det var snart gjort.

Efter stack jag och pojkarna och tog en kopp kaffe hos kompisarna nere på området,Malin och Lars(som även är Simons tränare).
Sen åkte vi hem gjorde lite kvällsmat växlade några ord med mina föräldrar som kom med bukett med blommor till Carro imorgon.

Klockan 10 sticker vi till Orust om allt blir som vi planerat.

Näe nu ska jag gå och sussa,ååå va gött det ska bli.

Ha det gött och sweet dreams....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0