Hjälp jag kommer inte på nåt...

Gokväll!!!

Jaa,vad ska jag skriva,det står helt still..

Sitter just nu hos Chrille en kompis till Simon och har det väldigt trevligt.
Idag har jag varit i Tibro med Filip,och hälsat på min mormor. Det var jättetrevligt,mina föräldrar var där oxå där.
Tog en sväng till torget där det idag var torgdag. Köpte lite blommor,nya tofflor till mig och lite kläder till barna.
 
Imorgon är det klassfotboll,men det är det väl överallt. Det ska bli SUPERKUL...., det tycker även HERR K. (haha).
Sen ska jag överraska en bror till en av mina bästa kompisar som fyller 40 år,det ska bli riktigt roligt ..

Ha en fortsatt riktigt rolig kväll..

Kram på er...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0