Pyysss...

Efter det att jag,Filip och kusin E. vart inne och hämtat pizzor nu ikväll var det så att luften bara började pysa ut nånstans i från kroppen.

Jobbat extra idag,hämtade Filip och 2 kusiner. Sen har det varit full rulle,åkt med fikakorg till Tomas som har tröskat HELA dagen,hade inte ens varit hemma och käkat middag så jag åkte dit med stora smaskiga frallor med falukorv på,sen hem efter det att Simon ringde och berättade att glassbilen var på G. Köpte glass,käkade glass,lekte lite skjutsade ungarna till tröskan så dom fick vara med och åka lite.
Hem leka lite igen,stack in och hämtade pizzor,åt,grejade,läste godnattsaga och här sitter jag nu och slappar framför TV.

Tomas har tröskat färdigt vetet, får vänta några dagar med kornet som inte är riktigt moget..
Imorgon är det plöjning på G...

Ska till Tomas syrra imorgonkväll på kalas,måste dra in till stan och handla lite presenter m.m.
Är iallafall ledig imorgon sen kör jag delad tur på Lördag,7- 16 Söndag o Måndag.
Filip ska sova hos mormor och morfar Lö-Sön.

Tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0