Dåligt med bloggande...

Satt just och tänkte på herregud när var jag inne på bloggen sist..
Jag får försöka gå in lite oftare.

Just nu vad som händer här hemma är TRÖSKNING,Tomas kör så fort han blir färdig i ladugården på morgonen och sen kör han fram till ladugårdsdags på em. Då tar 2 av hans bröder över efter det att dom har kommit hem från sina egna jobb, en tröskar och en tömmer kärror.
Imorgon har Tomas Maria (avbytaren) hela dan så då behöver han inte tänka på ladugårn utan kör från morgon till kväll.
Imorgon ska jag jobba extra på en annan avd. i huset,ska bli kul har inte varit där på jättelänge. Efter jobbet ska jag hämta Filip på dagis men även då ta med mig 2 kusiner hem oxå. Ska vara lite barnvakt imorgon em.+kväll, fast ungarna hänger nog med i tröskan och traktorn en stund oxå.

Har varit ute lite i skogen och fått tag på lite svamp oxå, förvällde det sista ikväll. Det är skitkul att plocka men väldigt tråkigt att rensa..

Näe,nu ska jag gå och sussa så jag kommer upp imorgon bitti..

Gonatt och kramiz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0