Va gött!!!

Vilket härligt väder vi har alltså, och nu är man ledig 3 dagar framåt.
Idag har jag jobbat till 13.30 sen skyndade jag mig hem och hämtade gubben och Filip,stack in och hämtade volvon som vi hade lämnat in för att få en rostskyddsbehandling.

När vi sen kom hem igen stack Tomas och Filip ner till änga som vi kallar det, och harvade upp det sista så han kan så färdigt där imorgon.
Lite senare sen tog jag och Simba pick-upen dit med fikakorgen.







                              


Ha en bra kväll, snart ska vi käka hemmagjord kebabtallrik på altanen.

Kramiz på er♥

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Så mysigt :D

2009-04-26 @ 09:29:31
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0