Många känslor...

Idag kom en nära och kär vän som jag har hållt ihop i många år med på besök, vi gled isär ett tag men sen hittade vi kontakten igen och det är jag innerligt glad för.♥♥

Hon har en jobbig period just nu,hennes kille har varit otrogen... jaa behöver man säga mer sen eller??
Hon är såå otroligt stark(för det mesta iallafall).
Jag är så lessen för hennes skull men jag finns där när hon behöver mig.

Jaa man kan nog inte riktigt sätta sig in i det,om man inte varit med om det själv,fast det är väl så med allt egentligen.
Men man undrar varför?????
Gjorde faktiskt en tripp till hennes föräldrar och fikade lite oxå i em. hade det väldigt trevligt, det är väl ca 2 år sedan jag såg dom sist,herregud vad tiden går.

Annars är det en ledig dag idag rätt så skönt efter en intensiv jobbarhelg+att man har varit krasslig,är bättre idag. 
 
 Kramiz♥♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Uch va hemskt!

Lider med henne!

2009-04-20 @ 20:20:57
URL: http://cassis24.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0