Full rulle på går´n och en nöjd liten kille

Hejsvejs!!

Igår var det full rulle hela dan och kväll hade ingen tid framför datorn alls.
Var i Skövde  hos tandl. det sista besöket så nu slipper jag det på ett år härligt. Var sedan och köpte lite uteblommor och handlade lite. Skyndade mig hem med det, gjorde mig i ordning och stack in till Skövde igen, in på Elins Esplanad och bytte Filips foppatofflor till en annan storlek,mötte sen upp Jennie och gick och åt kinamat mums mums.
Hon berättade att hon igår(Måndag) hade skrivit kontrakt på en 2:a i Skövde,flyttar in i början av Juni. Gött för henne men även tråktigt att det skulle bli så här.

Sen åkte jag hem sa godnatt till barnen, Filip blev jätteglad för tofflorna, tog en kaffe med gubben sen gick jag och la mig vid 22.30. Märkte då att Filip hade flyttat över sig till våran säng och ställt tofflorna nedanför min säng,haha gulleplutten.










Men Tomas fick minsann vara kvar uppe för då kom grävarn som skulle gäva upp från det vi borrade den nya vattenbrunn och fram till ladugårn. 

Tomas kom i säng 00.45 gick sen upp 04.30 till ladugår´n och nu är det full rulle ute på gårn idag med.
Rörmokarn och elgubben är här just nu.

Snart är det dags för att göra sig iordning för att lämna Filip på dagis och jag för att åka och jobba kväll.

Vad har ni gjort för roligt idag då??

Kram och ta hand om er♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0