Psst nu är jag här :)

Hmm nu har det varit lite bloggtorka men jag ska se till att vara inne lite oftare. Det är lite mycket emellanåt...
Idag har jag jobbat til 13.30 åkte hem tog en fika med familjen och svärmor som var på besök.
Sen drog vi till M-stad en sväng,Tomas hade avbytare idag så han hängde med.
Det blev en tur till sportaffären där vi köpte bla. nya fotbollsskor till Simon.. Sen åkte vi till Willys och handlade,innan hemfärd stannade vi till och käkade på .

Ikväll har jag förberett kycklingsallad och brett mackor, ska upp tidigt och koka kaffe och packa mat-och fikakorg för att bege mig iväg med grabbarna på skogsplantering med fotbollsklubben. Tomas kommer när han är färdig i ladugården.

Ska försöka lägga in lite nya kort på bygget oxå imorgon,det händer mycket nu !!

Kram och godnatt****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0