Då var julen över...

Jaha då var julen över för detta år.. Mycket förberedelser innan & sen svisch så är det bara över på ett nafs..
I år så jobbade jag över julen,rätt mysigt faktiskt. Först mys med dom gamla på jobbet & sen på kväll kom T. mor & syskon med resp och barn hit på kväll. Tyvärr var min mor & far sjuka så dom kunde inte komma. Men det blir en firande med dom,mormor & brorsans fam en annan dag.

Idag har jag varit ledig från jobbet gött.. Först en rejäl sovmorgon sen inte många knop gjort på fm. På em gick jag, barnen, svägerskan & kusinbarnen på bio i M-stad:

Alvin retar upp kaptenen på kryssningsfartyget. 
Alvin & gänget 3...

Nu sitter jag & familjen och tittar på Jönssonligan på tv..

Ha en god fortsättning allihop

**kramiz**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0