Ååå att det ska vara så svårt eller inte???

Har suttit lite då & då under dagen och spanat hur man designar om sin blogg och jag blir tokig.
Under hela som jag haft bloggen har jag haft hjälp med designen av en vän till mig och det är jag innerligt tacksam för. Jag ger tummen upp till alla som designar sina bloggar själva. Har tittat på många bloggar och inte bara idag utan andra gånger jag suttit och tittat hur jag ska designa om men det slutar med att jag kontaktar min vän.

Tips jag fått är ju att gå in på sidan designadinblogg men herregud det är ju som en stor djungel
när jag kommer in där




Jaa jag får väl kämpa lite till annars vill jag hjälp IGEN,men det skulle va så kul att kunna detta själv.. Hmm kanske kan få en liten kurs hos min svägerska ???

**Pust**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0