Ett snabbt inlägg...

Är just nere i nya ladugår´n och gör kvällspasset, Tomas är ute & slår gräs. Hackvagnen kommer vid 18-tiden och kör igång.
Ska snart göra ett litet break och hjälpa Filip att göra sig iordning för maskeradkalas hos kusin Victor ikväll.
Han ska vara utklädd till cowboy. Simon är hos en kompis idag ska passa på att hämta honom när jag ändå är ute och åker sen. Så får han hjälpa mig med det sista i ladugår´n sen.

Igår var jag hemma från jobbet, kände mig skitkonstig på morgon det krampa som sjutton i magen. Det var lite läskigt faktiskt,har ju problem med magkatarr så det var säkert för den där pizzan som jag unnade mig häromkvällen annars brukar jag sköta mig nåt sådär med vad jag stoppar i mig. Idag känns det bättre men inte riktigt 100 så det är bara att sköta kosten igen och inte stressa :..( Gött att det är ledig jobbarhelg..

Näe nu ska jag kolla till mina tjejer..

*kramiz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0