Tralala..

Om en stund ska göra mig iordning och käka lite med grabbarna. Sen är det dags att åka på kryddparty det ska bli kul för det var inte precis igår som man var på det. Men först ska jag baka en kaka,tills imorgon då är det dags för klövverkning på kossorna och då ska dom få en goo saffranskaka och varmt kaffe och götta sig med i kylan där ute på logen. Brr det blir nog kallt..

Har idag varit ledig,drog till tandl.på fm. (inte kul) sen åkte jag till MAXI, och köpte stjärngossekläder till Filip som han ska nästa Tisdag på klassens luciatåg och så köpte jag en julklapp oxå.
Känns gött att man äntligen är igång med det (hihi)..





Ha det gött allihop **

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Du hittade en dräkt i hans storlek iaf, härligt! Jo måste säga att jag blev himla nöjd. Det första huset gjorde jag efter overhead och halva trädet, sen fick jag improvisera resten då inte skulle bli precis likadana hus samt sidor på trädet.



Själklart ska jag slänga in en bild när möblerna är på plats också :D

2010-11-30 @ 18:33:13
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0