I`M back..

En veckas sen sist jaa tiden går men jag vet inte vart.
I Fredags så var det disco för grabbarna nere på skolan,dom fick klä ut sig om dom ville och så här såg dom ut.


Har haft semester ihelgen och idag fick jag ta en föräldradag pga att fritids är stängt.
I lördags var det öppet hus på Dingle och vi åkte dit för att se hur Caroline hade det. Vad kul det var och se hur skolan såg ut och hur hon hade det.






Igår var jag,mamma & Filip på Hellekis Säteri på julmarknad,mysigt..

Idag har jag städat lite,slappat och tagit dagen som den kommit.
Hämtade Caroline vid tåget nu ikväll vid 17.30 och nu ska hon vara här hela veckan åker på Söndag kväll tillbaka till Dingle.

Sitter och väntar nu på att Simon ska komma hem från Örebro med sitt fotbollslag och tränare.Har kollat på när Örebro mötte IFK Göteborg i fotboll det blev 2-1.

*Kramkram*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0