Vaknat...

Hejsvejs!!

Nu har jag vaknat upp igen efter att gått i ide ett tag, vet inte varför men nu ska jag försöka att tag ta i bloggen lite bättre.

Man kan undra vart dagarna tar vägen ibland..
Har iallafall fått upp jobb% lite..Fram till sista Maj iallafall så får vi se sen vad som händer.
Hemmafronten då,jaa va ska man säga vi väntar precis som alla andra nu tror jag på att snön ska smälta bort och att våren ska komma..
Den här vintern glömmer vi nog inte i första taget. Övernattning på jobbet en hel helg pga snöstorm,tak som ramlat ner över byggnader,plåtskivor som har släppt.Ojojoj...





Idag har jag varit ledig efter jobbarhelg, lillpojken fick vara på dagis idag för att dom skulle åka till stan och gå på teater. Så då passade jag på att ta en skön långpromenad med Atlas i det soliga vintervädret härligt. Eftermiddan bestod av ett besök till staden och handla lite med gossarna,sen gick Simon på fotbollsträning. Ikväll har vi varit och hälsat på svärmor, och även kollat på säsongsavsnittnet på SALTÖN..

  

Näe, nu ska Atlas ut och rastas lite. Så är det sen dags för lite Zzzzz sen.

Hejs svejs i lingonskogen
kramiz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0