Tröttsam dag...

Inatt runt 23.30 insåg jag att imorgon ska jag inte åka och jobba. Hör ett rop från Filips rum: 
- Mamma..
- Jaa??
- Mamma??
- Kommer..
- Jag har spytt..

Och så hade vi hela natten sysselsatt.. Stackare..Men idag verkar det lite bättre. Sitter nu och päser framför TV:n.

Igår var jag även inne hos vetrinären med Atlas som blev kastrerad,var rätt så groggy när jag hämtade honom men efter jag kom hem från gymmet hade han piggnat till lite mer. Idag är han som vanligt..
Här kommer lite snökort:

En dag ute i det fina snövädret,Filip och Atlas är uppe i en av våra stora snöhögar på går´n



Simon och Filip skottar framför mitt garage snöstormshelgen då
jag fick spendera hela helgen på jobbet..



Mycket snö kom det...Men Atlas skulle ut i det ändå...



Näe nu ska kaffepannan på.Bonnen kommer snart in och vill ha en kopp innan det är kvällsmjölkedags..


Kramiz bonnafrun..











  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0