Ensam med kidzen...

Imorses åkte Tomas på bonnaresa med Lely till Danmark för att kolla på robotsgårdar.
Kommer hem imorgon..

Idag har jag haft en underbar dag,morgonen kändes inte så först men det var väl lite av vart tror jag bla att T. skulle åka och hur jag skulle må idag. Men det gick över sen.
Har mått prima idag,njutit denna dag med barnen idag.
Varit ute och gått,myst och kollat på Natt på museet 2, fikat,ätit gott( som jag inte har kunnat gjort på 1 vecka). Barnen har även varit ute och åkt både skidor och snowboard..
Mamma o pappa kom en sväng på fm och sent på em. kom svärmor och var till kväll,åt med oss och hade det trevligt.

Simon fick en sån där häftig OS-mössa av vår avbytare M. idag,skulle virka en till Filip oxå sa hon..Coolt..
Hade just nu virkat 11 st.

Kidzen sover och jag har just kollat klart på en rolig serie på 5:an,skitrolig..

Cougar Town



Näe nu ska jag gå och sussa..

Gonazz allihop
kramiz bonnafrun♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0