Min favvo..

Ett av mina intressen,jaa det ligger faktiskt varmast om ♥ är matlagning.  
Just nu tittade jag på en av mina favvos: PER MOBERG " Vad blir det för mat??"
                                                                                                                         

Han är helt fantastisk, fick för ett litet tag sedan en kokbok som han gjort..Jag blev såå glad,tack mamsen.
Nu var hans program slut då slog jag om till en annan kanal och vad ser jag då??
En till av mina favvos: JAMIE(nakna kocken)

Tjohoo kunde inte bli bättre. Så nu ska jag sitta i min ensamhet och kolla på vad han gör för mumsigt är tydligen i Sverige i detta program.

Tomas & pojkarna har åkt till Grästorp för att hämta Carro. Ska vara här i 2 veckor jippi..

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0