Måndag & ny vecka..

Har precis tagit mig lite fm.kaffe och så tänkte jag att jag skulle sätta mig här en liten stund innan jag ska gå ut i mitt gurkland.
Tomas har planeringsmöte och sitter å snackar inredning med en man ifrån Delaval.

Det känns lite konstigt att vara hemma ledig utan ungar,idag skulle dom promt gå själva till skolan. Igår sa Filip:
- Du behöver inte följa med imorgon mamma jag går med Simon..
- Öhh,ok..Men jag kommer och hämtar dig för Simon går längre än dig idag.
- Ok det går bra..

Ja, det är bara att vänja sig och försöka inse att Filip oxå börjar bli stor..
Jag skyndade mig till fönstret imorses och tog ett kort på gossarna när dom gick iväg.



Haha och det är bara och inse att även jag blir äldre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0