Hej å hå va tiden går...

Har suttit nästan hela dan med att fylla i nya schema för Simon & Filip till fritids och till kommunen,vilken tid det tar.
Jaa,så nåt annat har jag inte hunnit med denna dag än men jag får väl ta tag i lite sysslor nu.
Måste gå ut och kolla också om det är dags igen för att skörda gurkor idag eller om jag kan göra det imorgon.

Simon & Chrille är med ute i ladugården idag också precis som igår.
Här kommer ett härligt kort på pojkarna vad dom gjorde igår för nåt skoj.



Jaa,dom var ute och gick med en kalv..

Pratade även med Carro igår kväll som hade gjort sin 1:a dag på Dingle och hon verkade nöjd.

Näe nu får jag göra mig sysslosatt med nåt,ska köra Simon på fotbollsträning sen. Chrille ska hänga på och sen ska dom hem och sova över hos Chrille tills imorgon igen.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0