Vart är solen och värmen??

Idag är jag ledig va skönt , pyssla lite hemma med lite av varje,åka och handla lite m.m. Och så vaknar man vid ca 8.30 och sätter sig upp i sängen och det regnar fyy va träligt. Då vill man bara lägga sig ner igen och dra täcket över huvudet. Igår var det ju så gött väder,och det sista jag gjorde på kväll innan jag gick in och tog det lugnt  var att hänga ut en tvätt i solskenet.

Nu har det iallafall slutat,men värmen finns ju inte heller (pust o stånk) typiskt när man är ledig.
Imorgon har vi planeringsdag hela dan på jobbet 8-16 då ska ni se att det är säkert fint väder HELA DAGEN...



Vad ska ni hitta på för kul idag då??

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Camilla

Idag har Noah äntligen fått gå till dagis igen. Jag har varit på AF och sedan blev det fika på dagis. Nu försöker jag sysselsätta Noah samtidigt som jag går och småplockar här hemma. Ikväll blir det träning. =) Hoppas att du får en härlig ledig dag. kram kram

2009-05-14 @ 14:40:54
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0