Min eftermiddag....

Var och handlade lite på Willys efter midda´n sen åkte jag och Filip till ÖB som öppnade i M-stad idag...
Mycket folk var det,men kul att det har kommit till stan.




Sen var det fotbollsträning för Simon och grabbarna,efter skjutsade jag hem Chrille till sig,och fick världens överraskning. Hans föräldrar odlar upp egen sparris i trädgården och ofta när jag är där så tittar jag jämt på sparrisen. Jag har aldrig ätit grön färsk sparris.
Och ikväll när jag kom fick jag av HERR Klingspor i huset först en liten påse med finriven parmasanost,sen 2 knippen med färsk grön sparris som dom hade köpt till mig. HAHA, HÄFTIGT...
Så när jag kom hem var jag ju såå nyfiken så jag tillagade ett av knippena med smält smör och parmanost.
Resultatet blev:


 MUMMA VAR DET.....

Tack såå mycket..


  En till som njuter av mat,inte sin egen utan
                                                                                                                                       Simbas.

Gokväll...♥
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0