Glöm det jag lovade...

Hej på er!!

Jag vill bara säga en sak glöm det jag lovade förra gången,att jag skulle försöka skärpa mig om att skriva oftare.
Det gick ju åt fanders haha..
Dagarna går och det är faktiskt första gången jag sitter vid datorn nu på några dagar,helt otroligt.

Jaa vad har hänt sen sist..

I lördags åkte jag,Tomas,barnen,svärmor,Tomas storebror+2 barn och Tomas syster+1 barn till Orust för att kolla på Carolines konfirmation. Det var sååå kul att komma dit,efter kyrkan följde vi med hem till Caroline och åt mat och fikade med Carolines mamma och hennes sambo Kent och hans släkt,det var jättetrevligt. Hans släkt dom vi inte har träffat förut tyckte det var kul att få se ansiktena på dom som Carro pratar mycket där hemma om sa dom det var kul att höra. Senare sen på kvällen drog vi vår långa resa hem,mätta och glada.


  Några av korten från konfirmationen...



Söndag 10.00- 14.00 var vi i Lyrestad och tittade när Simon spelade fotboll, tyvärr förlorade dom alla 3 matcherna men roligt hade både dom på plan och vi föräldrar som står och hejar på våra barn med kaffekopparna i högsta hugg.




 Simon närmats kameran..



Senare på em skjutsade jag Filip till mormor och morfar för övernattning eftersom jag skulle ta en tripp till ULLARED på Måndag morgon med Jennie.
Efter jag lämnat Filip drog till Skogsbo för att kolla när A-laget (herrar) spelade match och hade en trevlig stund med kompisarna Malin och Lars och Simon o deras barn.
Sen drog jag och Simon hem och grillade korv.

Måndag drog jag och Jennie till ULLARED och hade det superkul, köpte kläder,jackor och leksaker till pojkarna. Jaa det var riktigt sköj... Jennie handlade lite till sin lägenhet som hon får tillträde till 1 juli..gumman♥

Idag har jag jobbat,hämtade Filip 13.30 drog till stan och fixade ena hjullagret på Volvon. Drog sen hem tog en fika med svägerskan och småkusinerna som kom upp och hälsade på en stund,sen var det dags för vårfesten med fritids på grillplatsen i skogen och lite föräldramöte supertrevligt...

Tomas var hos vetrinären med Simba idag han är ju inte riktikt bra, trött jämt sover nästan hela tiden,äter nästan inget,variga o kletiga ögon och orkar knappt inget. Det är inte likt honom. Vetrinären tog lite prover på honom,trodde först och främst på att han hade en elak bacill i levern,hade några andra gissningar till men han trodde främst på detta. Fick pencillin och en till tablett för bakteriedödande i 10 dagar,men var det som han misstänkte så skulle vi se skillnad i helgen annars blir det röntgen på Måndag.
Snälla håll era tummar också att han blir bra♥♥.


Och nu sitter jag här snart sussadags.

 Här bor vi....



 Korna ute på grönbete....
Jobbar extra imorgon

kramiz♥snyft...


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tack ska du ha :D Ja det är en stolt mormor det och hon visar det gärna också :D

2009-05-13 @ 09:43:19
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hur gick det hon veterinären igår?

2009-05-13 @ 09:43:45
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0