Regnigt men en väldigt trevlig kväll..

Heej på er!!

Nu har det gått några dagar igen,sen jag bloggade sist. Man försöker verkligen hitta tid att få sitta en stund men icke sa nicke.
Hmm vad har hänt, joo första grässkörden(ensilaget) är inne. Gött innan detta tråkiga väder kom nu. Fyy va kallt det har blivit också.

Jobbat lite extra på jobbet har jag med gjort eftersom jag kompar imorgon JIPPI..
Imorgon ska vi ha personalfest hos en arb.kamrat ska bli superkul. Har laddat upp i kylskåpet med massa cider men ska imorgon in till stan och se om jag får tag på Baja-päron mmm. Nån som smakat det mer än jag??? Det är mumma kan jag bara säga.

Ikväll har vi varit på skolgårdsfest på skolan,väldigt trevligt var det synd bara att det regnade menmen man har inte roligare än vad man gör det till.
Jag blev invald i föräldraföreningen i skolan ska vara med i 2 år. Det ska bli kul men också intressant.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll..

Kramiz ♥

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Vad söt du är :D , ja jätte skönt att det är över nu. Får hoppas att jag inte behöver göra detta igen och att kanalen är vidgad nu :D Nu är det snart dax att första sig på en liten till då kanske? Hehe ne får allt vänta lite till men det är allt lockande

2009-06-04 @ 23:12:02
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0