Lugn dag..

Idag har det inte hänt så mycket,på eftermiddan skulle jag,barnen och min käre mor åkt till Hjo på slöjdmässan men näe det hade vi ingen lust med när man kollar ut genom fönstret kl 11.30 och det SPÖREGNAR...Snyft när ska detta regn ge sig??
Tomas väntar innerligt på att få köra gräs så fort solen kommer fram några dagar..

Så det blev ändrade planer,skjutsade Filip till kusinerna Edvin och Arvid för lek och han är fortfarande kvar ska hämta han efter detta skrivande.
Sen när jag kom hem efter det,så drog vi in till stan och shoppade lite bla en present till Simons kompis Chrille som fyller 9 år idag. Simon är bjuden på kalas dit imorgon.

 GRATTIS CHRISTIAN....

I eftermiddag har vi varit hemma och spelat lite spel jag o barnen. Drog till Stöpen och lämnade 2 filmer som jag och vännen Jennie tittade på igår kväll. En väldigt trevlig kväll,med goo mat och våra nervkittlande filmer. Den första filmen som vi såg ja jösses det var nervkittlande genom HELA filmen den heter The Strangers och den kan jag rekommendera OM man gillar lite otäckt...


        ooo ryyysligt...

Den andra filmen var sådär.....

Ikväll ska vi till Tomas syrra med familj och umgås,det var längesedan,så nu ska jag åka och hämta Filip så han kan varva ner lite till nästa busning.

Ha en fortsatt trevlig em/kväll
kramiz bonnafrun♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0