Laddar upp för arbetsdag...

Jaha då var min semester slut då iallafall för denna gång,jag ska några vecor till senare sen.
Det har gått såå fort men det tycker väl alla..

Just nu håller jag på att göra lite middag så jag och Filip kan käka innan vi åker jobbar 13-21 idag.
Gör 3 timmar extra idag.
Simon drar till fritids kl.15,just nu är han iskogen med farmor och plockar blåbär.

Igår var jag inne med Simon på jourcentralen så dom ick dra ut en fiskekrok som han hade ått i fingret när man var med kompisarna och fiskade..
Jösses jag tyckte såå synd om honom,han fick bedövningssalva före men det hjälpte ju inget. Men sen efter åkte vi tog en glass som lite plåster på såret innan vi hämtade lillebror hos mamma och pappa.

Tomas är borta i torken och grejar,det läcker fortfarande in vatten.
Näe är det middagsdags..

Ha en bra dag
kramiz bonnafrun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0