Alla mätta i magen...

Har precis dukat av från middagen ute i trädgården, det körs gräs idag med.
Tomas håller på att slår,H. kör hackvagnen och nu kom Simons kompis Chrille oxå och hängde på.
Tomas lillebror R. hjälper till för första gången och packar i silon,kul..
Filip har varit med i traktorerna på morgonen men vid 11.00 kände jag att han behövde ett break så då körde jag upp honom till sina kusiner E.och A. så han får leka av sig lite.

I em. kommer Filip,kusinerna och Madde hit så dom får byta miljö lite och leka mer här och åka med i traktorna,så blir det grillning senare sen.

Men nu ska jag gå ut och klippa färdigt gräset,hänga tvätt, diska och kanske plocka lite körsbär sen så jag kan göra körsbärslikör innan fåglarna äter upp bären.

Ha det gött
kramiz bonnafrun♥♥ Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0