24..

Har jobbat ikväll ,precis suttit och betalat lite räkningar nu innan läggdags.
Sitter vid tv:n och får nu se tv-serien 24 precis har börjat.
24 title
Förr då följde jag den jämt,åå den var så bra och det är den säkert fortfarande.

Imorgon kväll ska vi ha kalas för Carro som fyllt 15 år,jösses va tiden går fort. Jag tycker inte det var längsedan som hon var 2,5 år då jag och Tomas träffades.
Nu ska hon börja 9:an,ska köra upp för moppe nästa vecka,herregud..
Jag börjar nog bli gammal.

Näe nu så är det natti natti,börjar 07.00 imorgon men som tur är har jag inga ungar som behöver gå upp då. Simon är ledig från fritids denna vecka och Filip ska dit senare.

Kramiz bonnafrun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0