Snabbt...

Är inne snabbt bara och skriver några rader..
Sitter just nu hos min mor och far,har idag varit i Skövde och julhandlat..
Fick inte riktigt tagit på alla julklappar men ska vara glad för några iallafalll.

Tomas har avbytare idag så han och Filip åkte hemåt efter fikat,och jag ska bege mig till jobbet och jobba kväll..Pust.. Vill bara åka hem och slappa just nu men det blir väl bättre när man kommer till jobbet.

Näe,jag får väl göra mig iordning och dra nu,det positiva är att jag får njuta av ljudboken Män som hatar kvinnor nu när jag åker den är riktigt bra har snart lyssnat klart på den. MIN ALLRA FÖRSTA LJUDBOK det trodde jag inte,men sen har jag efterföljarna oxå som jag ska lyssna på. Can´t wait..

  

Ha en fortsatt trevlig dag
önskar bonnafrun♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0